Krzysztof Boczkowski

ur. 23 lutego 1979
absolwent PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu [2003]
od 1 września 2003 we Wrocławskim Teatrze Współczesnym.
absolwent PWST w Krakowie Filia we Wrocławiu [2003]
od 1 września 2003 we Wrocławskim Teatrze Współczesnym.
Spektakle dyplomowe:
- Piotr Susłow w: Letnicy, M. Gorki, reż. B. Baranowska [PWST we Wrocławiu, 2001]
- Lisardo w: Księżniczka na opak wywrócona, P. Calderon de la Barca, reż. R. Brzyk [PWST we Wrocławiu, 2002]
Wybrane role teatralne:
- Gaukroger / Sommerset / Figa / Lokaj w: Zwycięstwo, H. Barker, reż. H. Kaut-Howson [Wrocławski Teatr Współczesny, 2003]
- Nunu w: Titi i Nunu wg H. Modrzejewskiej, reż. J. Chabior [Teatr im. H. Modrzejewskiej w Legnicy, 2003]
- Gidi Batzer / Obrońca Gidiego w: Gry, E. Mazya, reż. R. Klijnstra [Wrocławski Teatr Współczesny, 2003]
- Cave w: Lochy Watykanu wg A. Gide'a, reż. J. Klata [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004]
- John Polk w: Amerykański blues, reż. K. Meissner [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004]
- Gipson w: Niskie Łąki wg P. Siemiona, reż W. Krzystek [Wrocławski Teatr Współczesny, 2004]
- Joe / Więzień w: Nakręcana pomarańcza wg A. Burgessa, reż. J. Klata [Wrocławski Teatr Współczesny, 2005]
- Czarny Bob w: Mały kominiarczyk, B. Britten, reż. J. Bielunas [Wrocławski Teatr Współczesny, 2005]
- Pasażer 3 w: Uciekający samolot, K. Donew, reż. J. Tumidajski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006]
- Lucjan w: Historia przypadku, A. Morgan, reż. R. Klijnstra [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006]
- rola męska w: Kartoteka, T. Różewicz, reż. M. Zadara [Wrocławski Teatr Współczesny, 2006]
- Iwan Wyrypajew w: Księga Rodzaju 2, A. Wielikanowa, I. Wyrypajew, reż. M. Zadara [Wrocławski Teatr Współczesny, 2007]
- Baron Firulet w: Operetka, W. Gombrowicz, reż. M. Zadara [Teatr Capitol we Wrocławiu, 2007]
- rola męska w: Baal, B. Brecht, reż. A. Augustynowicz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008]
- Lancelot w: Kupiec wenecki, W. Shakespeare, reż. G. Gietzky [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008]
- rola męska w: ...np.Majakowski, reż. K. Meissner [Wrocławski Teatr Współczesny, 2008]
- Steward w: Pasażerka, Z. Posmysz, reż. N. Korczakowska [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009]
- Gleb Czumałow w: Cement, H. Müller, reż. W. Klemm [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009]
- Edmund w: Król Lear, W. Shakespeare, reż. C. Grauzinis [Wrocławski Teatr Współczesny, 2009]
- Józek w: Pułapka, T. Różewicz, reż. G. Gietzky [Wrocławski Teatr Współczesny, 2010]
- Radca w: Trans-Atlantyk, W. Gombrowicz, reż. J. Tumidajski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2010]
- Łohoyski w: Pożegnanie jesieni wg Witkacego, reż. P. Sieklucki [Wrocławski Teatr Współczesny, 2011]
- Ziemlianika w: Rewizor.Według Bobczyńskiego wg M. Gogola, reż. A Duda-Gracz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2012]
- Clarin w: Życie jest snem P. Calderon de la Barca, reż. L.Raczak [Wrocławski Teatr Współczesny, 2013]
- Goliard w: Bramy raju, J. Andrzejewski, reż. P. Passini [Wrocławski Teatr Współczesny, 2014]
- Wuj Jacuś w: Paternoster, H. Kajzar, reż. M. Fiedor [Wrocławski Teatr Współczesny, 2014]
- Doktor w: Niewidzialny chłopiec, T. Karpowicz, reż. W. Szczawińska [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015]
- Leo Hartner w: Koniec świata w Breslau, Agnieszka Olsten i Krzysztof Kopka wg Marka Krajewskiego, reż. Agnieszka Olsten [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015]
- Szofer w: Dziwny pasażer, T. Karpowicz, reż. A. Ficowski [Wrocławski Teatr Współczesny, 2015]
- Bardzo charakterystyczny człowiek w: Garnitur Prezydenta M. Prześluga, reż. C. Iber [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016]
- Bezimienny w: Jak to dobrze, że mamy pod dostatkiem H. Kajzar, reż. K. Szyngiera [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016]
- Stary w: Nauka chodzenia T. Różewicz, reż. P. Miśkiewicz [Wrocławski Teatr Współczesny, 2016]
- Nikt | Wysoki Pan | Okularnik w: Panna Nikt T. Tryzna, reż. P. Passini [Wrocławski Teatr Współczesny 2017]
- Amputyk w: Pidżamowcy M. Sieniewicz, reż. M. Liber [Wrocławski Teatr Współczesny, 2017]
- Onek w: Garbus S. Mrożek, reż. Marek Fiedor [Wrocławski Teatr Współczesny, 2018]
Role filmowe i telewizyjne:
- Syn listonosza w: Wesołe miasteczko, M. Pruchniewski, reż. S. Fabicki [Teatr TV, 2004]
- Aktor rosyjski w: Wschody i zachody miasta, R. Urbański, reż. J. Głomb [Teatr TV, 2005]
Kwestionariusz Pivota
Kwestionariusz Pivota to współczesna odmiana popularnej XIX-wiecznej gry towarzyskiej znanej jako Kwestionariusz Prousta autorstwa francuskiego dziennikarza Bernarda Pivota. Pytania w nim zawarte zadawane są w znanym amerykańskim talk-show Inside The Actors Studio.
- Jakie jest Twoje ulubione słowo?
- Elegancko.
- Jakie jest najmniej lubiane przez Ciebie słowo?
- Jeszcze raz.
- Co Cię pobudza?
- Nagie kobiety i alkohol.
- Co Cię przygasza?
- Ludzka głupota.
- Jaki dźwięk kochasz?
- Plusk wody.
- Jakiego dźwięku nienawidzisz?
- Nie ma takiego dźwieku - obca mi jest nienawiść.
- Jaki zawód chciałbyś wykonywać, gdybyś nie była aktorką?
- Reżyser.
- Jakiego zawodu nie chciałabyś nigdy wykonywać?
- Policjant.
- Jeśli Niebo istnieje, co chciałabyś usłyszeć, docierając do jego bram?
- Co się tak gapisz? Wchodź i zamknij drzwi, bo przeciąg robisz.
- Jakie jest Twoje ulubione słowo?
- Elegancko.
- Jakie jest najmniej lubiane przez Ciebie słowo?
- Jeszcze raz.
- Co Cię pobudza?
- Nagie kobiety i alkohol.
- Co Cię przygasza?
- Ludzka głupota.
- Jaki dźwięk kochasz?
- Plusk wody.
- Jakiego dźwięku nienawidzisz?
- Nie ma takiego dźwieku - obca mi jest nienawiść.
- Jaki zawód chciałbyś wykonywać, gdybyś nie była aktorką?
- Reżyser.
- Jakiego zawodu nie chciałabyś nigdy wykonywać?
- Policjant.
- Jeśli Niebo istnieje, co chciałabyś usłyszeć, docierając do jego bram?
- Co się tak gapisz? Wchodź i zamknij drzwi, bo przeciąg robisz.
