
Kuba Kowalski zwraca uwagę na to, że Zenon Fajfer, autor sztuki, jawnie nawiązuje do twórczości Samuela Becketta, a surrealistyczne obrazy przywodzą na myśl twórczość Luisa Buñuela, co jednak nie odbiera Uwolnieniu oryginalności. Uwolnienie gramy 15, 16 i 17 grudnia na Dużej Scenie WTW.

Syrena. Anatomia miłości to opowieść o tęsknocie za bezwarunkową miłością i pragnieniu bycia kochanym/kochaną, czerpiąca z realizmu magicznego i świata roślin, oparta na motywach opowiadania Syrena z tomu Ministerstwo moralnej paniki Amandy Lee Koe. Najbliższe spektakle: 9, 10 i 12 grudnia na Scenie na Strychu WTW.






Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Spektakl Marat/Sade w reż. Marcina Libera gramy 11, 12 i 13 października na Dużej Scenie WTW.

– Teatr jako przygoda i próba zrozumienia świata – tak opisuje swoje spektakle Lena Frankiewicz, która zachęca, by zagrać w grę i poszukać odpowiedzi na pytania stawiane w Wodzie w usta. Najbliższe spektakle: 30 września i 1 października na Dużej Scenie WTW.

„Szansa na odzyskanie siebie, swojego ciała i swojej historii” – Katarzyna Kalwat (reżyseria) i Krzysztof Szekalski (tekst sceniczny) opowiadają o spektaklu „Młody mężczyzna”, który powstał na podstawie książki pt. „Le jeune homme”, autorstwa ubiegłorocznej noblistki, Annie Ernaux. Prapremiera już 16 września. Kolejne spektakle: 17, 19 i 20 września oraz 20, 21 i 22 października.